Arbetslös ännu en gång..

Jobbade min sista dag i fredags och det känns redan jobbigt. Har gått upp i vikt på en vecka för att jag inte rör på mig dagligen nu och jag kommer mig inte för att göra något. Fy vad tråkigt det är..

Var iaf till Therese och barnen på måndagen och så var de hit och åt middag sen på kvällen. 

I tisdags så åkte jag och barnen till stan. Milton ska genomgå en utredning varför han har så dålig motorik så vi var till en sjukgymnast under tisdagen och Milton fick leka och göra olika grejer och så ska de komma fram till vad han behöver för hjälp och träning. Det blir även psykolog och en hjärnröntgen och en massa andra tester.

Milton tyckte att det var jätteroligt för han fick en ballong så han var överlycklig och längtar tills nästa gång.

I onsdags var jag och fick min tatuering utökad.. Nu har jag en helsleeve men den är inte färdig. Alla konturerna hans inte med och så har vi all färgläggning kvar också.  Men jag är helnöjd =)

Nu ska jag ta och baka lite kakor tills imorgon. Då ska vi till Wild West Cruisers garaget och köka middag tillsammans med alla de andra funktionärena och sponsorerna som var med på midsommar. Ska bli roligt de =)

Annars händer inte så mycket. Försöker hitta ett jobb. Utstämplad som man snart är.. Men det brukar lösa sig =)

Baka kakor var det ja... känns jobbigt men jag sa ju ja när de frågade, känns bara jobbigt för att jag vet att jag måste..

ha de..
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Va?! Har du tatuerat dig och inte säger du nåt? Fan va kul! Då får man se den ikväll?:-D

2011-09-16 @ 15:38:29
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0