Sjuka

Fredagen den 13 kunde bli bättre än att få tavlor. På kvällen ringde Freddes moster och mamma och undrade ifall jag ville ha lite tyg. JA TACK sa jag.. åkte dit och åkte hem med bagaget fullt med snygga tyger. Nästan bara färgglada 70 talstyger. Så den dagen blev bra trots allt =)



Det här är väl 1/10 av de tyger jag fick =)

Vi har gått och blivit sjuka också.. Hostade hela natten så jag tog sovmorgon imorse. Elliot väckte mig halv 10 med massor av pussar och kramar så det var trevlig uppväckning =).

Tack och lov hade huvudvärken försvunnit då. Vaknade tidigare på morgonen med världens huvudvärk.

Var på en synundersökning på måndagen och fick pupillförstorande medel och har haft ont i ögonen och huvudet sedan dess.. Fast just nu känns det lite bättre.. Tur man har Therese som kan ställa upp so chaufför och barnvakt =)

Har inte gjort så mycket sedan sist.. Lite smågrejer bara.

Var till Umeå på lördagen den 14 för att fira min vän Malin som fyllde 30 år, jag menar 20 ;) 



Elliot var busigare än busigast under hela dagen =/ 

 

Var in på myrorna i Umeå och hittade denna fina ljusstake.. =)

Det blev en lång men rolig dag i Umeå och barnen somnade på väg hem. Vi tog inte den vanliga raka vägen hem utan vi körde en massa skogsbilvägar och andra småvägar hem för att se något nytt. Vi tycker om att köra lite udda vägar så det var roligt =)




På söndagen ville Milton att Tim skulle komma så jag åkte och hämtade honom så att de kunde få leka lite. De var så duktiga hela dagen =)



De städade leksstugan och lekte där bra länge. Det fick mig att börja fundera på att rusta upp den åt dem. 

Vi får se =) 

 

Medans barnen lekte ute så passade jag på att gå ut och spraya blombordet som mormor haft..



Det blev ju bättre =)..

Hade möte sedan på eftermiddagen så Fredde fick ta över barnvakten hehe.. Lämnade över då de var som tröttast hihihihi..



På måndagen dök ännu ett paket upp från snälla systeryster med ett ursnyggt armband. Jag har haft det på mig hela veckan =)



Idag ska vi snickra ihop en diskho till lekstugan. Barnen har på sig sina fina snickarbyxor som vi köpte till dem på biltema.. Ser axakt ut som riktiga vuxenbyxor.. Jättefina. Enda kruxet var att vi var tvungen att sitta och vänta på att skruvdragarn ska laddas.. Jag hade glömt det =/



Så jag har gått runt i huset och tittat och fotat grejer och kom på att jag inte visat skorna jag köpte på loppis för 80 kr. Snygga eller hur? =)

Ska ta och kolla om skruvdragarn är klar nu, jag har 2 väldigt otåliga grabbar som tjatar =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0