Tapetsera

Efter tatuerandet så åkte vi hem till oss och fortsatte umgås där. Tommy och Tim kom senare på kvällen och så åt vi middag tillsammans och hade det verkligen trevligt.

Fick presenter också =)



En jätteklubba på 400 gram =)



Och fyra snygga muggar fick jag av Therese med familj TACK :0)



Svärmor och svärfar kom över på lite tårta också och av dem fick jag presentkort på tygaffärn och 2 tapetrullar av tapeten de har i hallen hemma.. Så himla snygg!!



Innan middagen så han vi ju tapetsera lite också så vi satte upp klockan på en gång...

Jag hade en riktigt bra födelsedag i år.. Tror mycket att det berodde på att jag sket i allt.. Fredrik fick fixa fika och tårta och sådant och jag struntade totalt i att städa.. Gick att fylla år ändå =)

Torsdag

Therese kom på torsdagen också men vi orkade inte göra någonting alls.. Vi satt bara och surfade på nätet och surrade hela dagen.



Eller vi satte ju upp skåpet också och så satte jag upp mina ugglor på väggen.. Ska måla den andra skåpdörren också, har bara inte orkat..



Men eftersom jag tyckte att ugglorna var väldigt tråkiga vita så blev de metallicrosa =)



Och de andra blev gröna =)





Jag fortsatte tapetsera på fredagen också fast jag gör inte så mycket åt gången.. Jag slutar då det börjar gå dåligt. Jag blir less fort..

Var en sväng till Näsåker med Therese, barnen och Guggi på lördagen. Där hade de ordnat en försäljning  av begagnade kläder fast för vuxna denna gången. 

Jag hittade ursnygga skor för 80 kr och 6 stycken tröjor för 5-10 kr styck.. Bra priser var det och mycket grejer =) 

Fortsatte att tapetsera när jag kom hem igen och sedan var det bara att laga middag. Bjöd in mamma och pappa på middag så jag gjorde potatis i ugn och kyckling.. Det blev gott =) 

 

Idag har jag fortsatt med tapetserandet också och så har vi satt upp listerna med de nya krokarna på så nu kan jag äntligen hänga upp disktrasan och grytlapparna efter mig..



Ja ni ser ju hur långt jag kommit idag..



Men nu är det inte mycket kvar och jag har 2 rullar kvar så det räcker nog. Har varit orolig..

Ska tapetsera mera imorgon, kanske hinner jag göra klart till och med medans ungarna är på dagis..

Nu ska jag göra mig iordning för möte..

Ha de =)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Men fan va schyssta tapeterna är. Jag blir nästan gråtfärdig. Så vackert är det!

2012-04-01 @ 17:54:06
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Lisa

åååh va fint det blev med un biosu tapeten! love love

2012-04-08 @ 22:57:58
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0