Har haft en underbar helg

Har haft en sådan bra helg, en sådan där helg som man behöver emellanåt..

Mamma och pappa kom och hämtade barnen i fredag. TACK!!! Så då fick vi "ledigt" Jag trodde att vi skulle se film och mysa i soffan, jag hade fel, vi städade kallskrubben, Fredde fick sig något ryck.. Inte som jag hade tänkt mig men helt okej, det var skönt att få det bortgjort.

På lördagen så kom Therese och Tommy hit och så åkte vi till Sundsvall för stora julhandlingen.

Det blev verkligen en heldag men jag har endast 2 julklappar kvar så jag är nöjd =) Det var roligt att åka iväg bara vi. Fast det gick inte att övertala gubbarna om att få åka på Dollar och fyndlagret =( Men vi gick på så många affärer ändå så vi klarar oss nog hehehe.

Vi kom hem rätt sent men var ju fortfarande barnfria alla 4 så vi hade glögg och öltestarkväll... Var uppe halva natten och testade lite nya sorter glögg, ( lakrits och hallonglögg från Ica kan verkligen rekommenderas) Vi såg film och surrade och gubbarna lekte med sina leksakshelikoptrar hela kvällen =)

Var helt slut på söndagen men fick sova ända till halv 11 då barnen kom hem så det var ju inte så farligt..

Såg film på kvällen med hela familjen och hade det bra.. En bra helg helt enkelt..
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Therese

Tack själv hade super mysigt ;)

2012-12-10 @ 13:57:02
URL: http://theretro.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0