Julmarknaden

Julmarknanden var i lördags och det var svinkallt ute. Blåste uta attans och så var det 10 minus. Inte roligt att vara ute i 6 timmar då inte =(
 
 
 
 
 
 
 
Fick sälja den gula prickiga kudden =) Men allt annat fick jag ta hem förutom några kransar och några smågrejer..
 
 
Fast jag är ganska nöjd ändå, det kunde ju ha sålts mer men det var mycket trevligt folk ute att prata med så då är jag nöjd. Och så fick jag ju äta kolbullar, vad kan man klaga på då?? Nils-Arne är bäst på kolbullar.
 
Det mesta av folket stannade hemma pga kylan och blåsten men en del trotsade vinden och sökte sig ut på byn. TACK!! Det här är före det började, då alla håller på att packa upp.
 
Jag var helt slut då jag kom hem på kvällen, trött och frusen var jag och jag ville bara krypa ner i soffan med ungarna och se film men då meddelar Fredde att vi ska ta reda på rådjuret.. =(
 
 
 
Alltid lika roligt på en lördagkväll..
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0