Klar

Nu är jag klar. Med lilla Mejas täcke. Jag har ju fått ett kusinbarn och det är ju så roligt att sy till bebisar.
 
Ja, nu har jag ju redan kusinbarn men det här är kusinen som jag har växt upp med så det är extra roligt. Mina andra kusiner har jaginte så stor kontakt med tyvärr.
 
Jag har sytt en skötväska till henne som hon fick idag och en liten skallra och nu ett täcke. Det få hon då de kommer till jul eller om vi åker dit och hälsar på...
 
 
Det tog sin lilla tid att klippa ut alla lapparna men fint blev det.
 
 
 
Använde mig av ett täcke som jag vikt dubbelt till foder så att det blev riktigt mjukt och skönt att ligga på..
 
Det vita tyget med rosor är från en av Jennies (mammans) klänningar som hon hade då hon var liten. Den var trasig så jag tog tyget och sydde in det i täcket istället.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0