Mer inspiration från etsy

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
Här kommer mer härliga bilder.. Vill ha allt!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon ska jag skjutsa barnen på skola och dagis och efter det så ska jag ut i skogen och leta en julgran att ställa ute på bron. Kom på det idag då jag körde hem från Ramsele att det skulle vara fint att ha en gran där.
 
Sedan tror jag att jag ska prova mig på att göra en sådan där taxklocka som ni ser på en av bilderna ovan. Det kan inte vara svårt. Ska till Sundsvall i helgen så jag hittar nog klockgrejer där på panduro =)
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Fan va du hittar najsa saker hela tiden!

2012-12-04 @ 12:45:00
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0