Miltons rum

 
 
Jag har tapetserat lite i Miltons rum eftersom han hade ritat på väggarna.. Han fick välja 2 tapeter och så satte jag upp dem.
 
 
 
 
 
Den här väggen gjorde jag klart igår, tog ca 1,5 timme. Lättsamt att förändra ett helt rum. Hängde upp en gardinvajer på väggen och trädde klämmor på den så att Milton kan hänga upp sina teckningar.
 
 
 
När jag liks höll på att tapetsera så fick klädskåpet sig en tapet också =)
 
 
Före
 
 
Efter. Nu ska jag bara ta och bygga de där sänglådorna som ska in under sängen =/
 
 
Den fula bruna dörren fick sig lite tapet också..
 
 
Sista väggen fick fortsätta att vara blå. Milton hade ju inte ritat på den och så är det så besvärligt att tapetsera då det är snedtak.
 
 
Elliot och Tim testar nytapetserade rummet och det fick godkänt av bägge två. Elliot tyckte att jag hade varit duktig =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0