Partypooper

Fredde är verkligen en riktig partypooper idag.. Förbannad jag blir.

Milton vill så hemskt gärna åka till London så jag har sagt att allt som jag säljer från och med nu ska gå till en resa dit. Jag sålde 2 kransarna idag så det blev 300 kr till kassan och vi är ju jättelyckliga. Många bäckar små som ni vet..

Vi tittade på resor till London hur mycket det kostar så vi vet på ett ungefär hur mycket som vi måste spara å så kom Fredrik å säg att vi inte få fara, det är så dyrt, vi har inte råd osv osv..

Fattar han inte att han gör Milton, Elliot och mig skitledsna?? Spelar väl ingen roll hur länge vi får spara. Till London ska vi. Han verkar ju tro att vi tänker åka nästa vecka..

Nä förbannad blev jag. Har ju förklarat för pojkarna att det kommer att ta jättelång tid att spara ihop pengarna.


              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0