Beroende.. men bara lite..

Fredde är hemma idag, hela långa dagen och jag blir så glad. Han var skitstressad över allt som behövdes göras hemma men nu hinner han med det idag =)

Han går däremot och irriterar sig på att jag bara sitter och lägger Harpan hela tiden..

Jag tycker väl att det är bättre att jag är lite smått beroende av att lägga Harpan än sitter på tradera och handlar.. Mitt beroende går inte att kväva.. Handlar jag inte så äter jag överdrivet mycket eller lägger harpan eller spindelharpan. Spindelharpan skadar inte mig eller min ekonomi. Han borde vara glad istället =)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Själv har jag fastnat på "Fill up blocks"..=)

Jorå, fick en bok på alla hjärtans, som den bokmal jag är..=)

2012-02-17 @ 08:53:29
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0