Finally

Fredde slutade tidigt igår, kom hem 12 på natten vilket är jättetidigt för att vara han =) han prata lite till och med (kors i taket)

Han upptäckte på en gång att jag satt upp hyllan i sovrummet fast han var fundersam ifall den suttit där länge eller om jag nyss satt upp den =) Ännu ett kors i taket.. Han brukar inte se sådant annars..

Har varit och blivit klippt av Anja till morgonen och det var så skönt.. hon tog bort bra mycket av topparna och så åkte jag och köpte hårfärg på en gång.. Nu ska jag bli riktigt snygg ;)

Sitter vid datorn nu och försöker få lite energi till att städa men det går trögt.. vill bara ligga i sängen och läsa eller sitta här i fönstret och njuta av värmen som solen ger.. Det är så skönt i solen. Om man sitter inne..

Inatt stormade det så hemskt. Lät som ett jumbojet skulle försöka landa på taket... LIte kalla vindar blåser idag också så det var inte så skönt ute men det ser underbart ut.. Enda som inte är underbart är att man ser hur smutsiga rutorna är hehehe.



Nä jag tor jag ska göra som Elliot och krypa ner under täcket och ligga och läsa ett tag.. Jag håller på att lära mig mer om skogen och flottningen här runt om Junsele.. Riktigt intressant.. Alla andra (läs systeryster) bara himlar med ögonen och tycker att det verkar jättetöntigt. Men jag tycker om att läsa om sådant.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0