i målartagen

Satte igång med köket igår, jag och Fredrik. Jag gick och städade hela dagen och när Fredde kom hem så spacklade han igen alla skruvhål. Jag målade listerna igår så att de skulle ha torkat tills idag så att Fredde kan börja sätta upp dem då han kommer hem ikväll. Ska sätta upp gipset ovanför diskbänken också så att vi kan kakla.

Idag har jag målat.

När jag tog ner tapeterna å följde färgen med på vissa ställen på panelen som jag målat förut så nu målade jag de partierna igen.



Snälla Fredrik köpte en slipmaskin åt mig i Umeå så idag invigde jag den.



Den fick invigas på vitrinskåpet och den funkade hur bra som helst. Sedan grundmålade jag hyllan och målade ett lager vitfärg till. Det blev så bra. Bara ett lager till så är den perfekt =)



              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0