Jag som inte skulle köpa något..

Har varit med Therese 2 dagar i rad nu. Igår målade vi deras kök. Det blir så fint, från bruna skåpluckor till vita fräscha.. =)



Therese har varit och gjort illa sig på jobbet så nu är det gips i 6 veckor så vi har massor av tid att umgås vilket jag är glad över =) Hoppas även på att jag skulle kunna få hoppa in extra på Ica istället för Therese ;)

Vi målade som sagt igår och åt västerbottensostsoppa på bageriet.. MUMS!!! Det måste jag äta fler gånger..



Idag hjälpte jag till att rensa på Therese och Tommys vin och stapla lådor och dylikt bra och ha grejer. Jag som inte trodde att jag kunde göra av med pengar då jag bara var hemma hos dem trodde fel..

Therese är en jätteduktig sömmerska och pysslare och jag hittade ju åt lådorna med pyssel.. Var en hel del som följde med mig hem =)











Duktiga Therese har gjort dessa grejer, ja allt utom ljuslyktan såklart.. Om det är någon som är intressedad att köpa något av henne så kontakta mig =)

Var in på Ica för att köpa mjölk så hade de ju plockat fram alla reaböckerna också och så hade de rensat ut bland hyrfilmerna å både böcker och film öljde med hem..







Det blev en shoppingdag helt enkelt =)

Ska försöka få lite energi nu och gå och lägga ungarna och så ska jag inte få se film förrän jag har målat i köket.. Så det så!!! Måste vara lite hård mot mig själv om jag ska göra nått.. Men jag brukar vara dålig att lyssna på mig själv =(
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0