längta längta längta...

Jag längtar så tills imorgon. Jag har en tatueringstid hos Mika imorgon för att fortsätta på min 70 tals arm =)

MEN såklart har ungarna börjat bli sjuka. Elliot har varit dålig hela helgen på grund av astman och har varit hemma idag med mig, eller ja, med mormor, men Milton har varit på dagis, han har mått bra men då jag hämtade honom på kyrkis var han väldigt hes.





Jag hoppas att de är friska imorgon så att jag kan åka och tatuera mig. Det tog ju bara ett par månader för mig att boka tiden, typiskt att de ska bli förkylda just nu. =(

Har varit en konstig dag idag. Jag har varit så virrig. Har haft mycket i tankarna 

Skyndade mig imorse att åka och lämna Milton på dagis för jag och Elliot måste åka till Ramsele för att hämta ut medicin på apoteket. Tror ni inte att jag lämnade handväskan med börs och allt hemma då. Det insåg jag då jag kommit fram till Ramsele, det är ju bara en resa på 5 mil enkel väg.. SÅ ARG jag blev...

Försöke få apoteket att gå med på att skicka en faktura men det gick inte. Frågade vad medicinen kostade, 68 kr. Skulle jag behöva åka tillbaka hem och hämta börsen och åka tillbaka för 68 kr?? Men så kom jag på att jag har massor av 1 kronor i bilen.

3 kr blev det över. Jag hade så det räckte =) Det gjorde min dag =) Och på hemvägen var det en gammal farbror som kört i diket så jag stannade för att hjälpa honom. Han hade en sådan liten bil att det bara var att putta lite lätt på den för att få upp den. Det gjorde mig glad att jag kunde hjälpa honom =)

Elliot gnällde bara idag och ville inte alls vara med mig. Jag skulle fara till Babsan och ordna med wild west cruisers grejer och jag hade tänkt att Elliot kunde ju följa mig dit men han ville helt enkelt inte. Tur att jag har mormor. Elliot fick stanna med henne och bara må gott. Hon gjorde pannkaka och tog fram kakpaketet så jag höll ju inte på att få hem honom sedan. =)

Det gick fort hos Babsan men var ju tvungen att åka ner på Nipan och städa undan lita där och sedan på affären. Jag känner mig alltid så stressad då jag lämnat barnen med mormor. Jag är ju så rädd att hon ska bli trött och less. Jag var supersnabb iaf =)

Nu ska jag bara försöka sova så jag orkar med imorgon. Elliot är ju bättre så han kan vara på dagis, han har bara lite astmahosta kvar men den kan ju sitta i i månader. Är inte Milton bra i halsen så får han, datorn, och ett par filmer helt enkelt följa med mig.

Nervöst =)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0