Mår inte bra

Andra kvällen med huvudvärk och migränanfall.. Jag mår så illa.. Det har varit soligt i två dagar men jag tål det inte riktigt. Igår var en riktigt dålig dag. Jag mådde illa, jag fick gå och blunda hela tiden (mörker hjälper) och jag ville bara sova men jag var ensam hemma med två barn som ville ha mat så det var ju bara å tjura på trots att synen försvinner men jag såg ju lite grann iaf..

Kom på efter ett tag att testa med solglasögonen och det funkade så att jag kunde vara uppe och ge barnen mat..

Kl 19 gav jag upp för kvällen och lade mig.

Idag har varit lite bättre men jag har ändå plågats av huvudvärk och illamående.. Känns som om man har druckit alkohol en hel dag, blicken blir suddig och man vinglar runt lite..

Mådde lite bättre då Therese dök upp och under dagen så har det varit ganska bra.

Jag och Therese bakade idag till Tommys födelsedag som är på torsdag.

snöbollar

Vi testade att göra snöbollar. Som chokladbollar fast med vaniljsåspulver och florsocker istället för strösocker, kaffe och kakao. De var goda men riktigt kladdiga att göra så jag tror inte att jag kommer att göra fler av dem någon gång. De skulle rullas i smält vit choklad och rullas i kokos.. KLADDIGT!!!

Fixade lite med lite annat också men det är en hemlis vad ;) Ni får se på fredag..



Igår började jag gå igenom alla lådorna i kallskrubben som bara stått efter flytten, fast det var då som jag blev dålig och fick migrän igår så jag var tvungen att sluta. Har pulat på med det hela kvällen idag med och nu är jag klar. Det blev en hel sopsäck med skräp som ska  till tippen på torsdag. 

Imorgon ska jag med ungarna till stan. Milton ska på sin träning på habiliteringen och Fredde jobbar eftermiddag så det är bara att ta med bägge två. 

Fast det var inte förrän eftermiddagen så de får vara på dagis på förmiddagen så att jag hinner gå ut i bodarna och börja rensa där med. Nu jäklar ska jag göra av med grejer.. Helst alla trasiga grejer som bara ligger överallt.. Har gjort loppislådor med så jag och Therese kan ha loppis i sommar =) 

   

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Uppdateringar tack!:-D

2012-03-08 @ 16:31:33
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0