skulle väl ha gjort nått

Här hemma händer det inte mycket idag. Fredde stack ut med skotern med några kompisar, vem vet då han kommer hem igen.

Har inte hänt så mycket alls hemma.. Fredde som hade så bråttom, "vi ska vara klar med köket i helgen" var hans ord.. gipsskivor har kommit upp Thats it!! Fast han har iofs tagit bort den otroligt fula fusktegelklistermäket ovanför vedspisen.



Ska ta och slipa och spackla lite så kan jag måla sedan.



Jag har iaf målat hela köket. Om ni tittar nga nere i vänstra hörnet så ser ni vilken färg det var på skåpen. gulvit.. Det blev så bra då jag fått på ett lager färg.. Nu väntar det bara ett till =)



Jag har även målat panelerna en gång till helst där Fredde målat för där lyste det igenom. Listerna är målad klart och så även Elliots pall. Nu väntar jag bara på att Fredde ska svetsa den så att jag kan slipa och måla stommen på pallen.

Ska bli så skönt då det blir klart..

Ska måla listerna i taket idag, det har jag glömt och en omgång till i köket. Skulle ha slipat runt vedspisen också men jag eldar så det går inte just nu. =(

Mycket att göra än men jag ser slutet av tunneln...
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0