Spackling : Check

Har umgåtts med Therese idag igen och vi har spacklat väggarna i köket så det känns som om jag är på gång igen.. Det står stilla för mig när jag gör sådant här.. Är väldigt i perioder därför tar det extremt lång tid att fixa klart projekten för mig.. Annat om man gör det åt någon annan, då har man värsta elden i arslet och vill bli klar på en gång..

Blev bra med spacklingen, men nu kommer det jobbiga.. Slipning, för att det blir så himla dammigt överallt..

Men men det måste ju göras. Hade tänkt göra det ikväll men min kropp säger ifrån.

 Efter maten så blev jag så trött.. Har svårt att hålla ögonen öppna även fast jag sitter och skriver just nu. Han somna mellan att jag satte in filmen åt ungarna i Dvd tills den hade startat så att jag kunde trycka på play.. TRÖTT!!!!

Har valt kakel nu också.. Skulle försöka förklara för syster men jag lägger ut här istället.. Svårt att förklara en färg över telefon =)



Vitt och grönt blir det.. Det är inte ett kakel som jag är jätteförälskat i men det ska inte sitta uppe i köket livet ut heller.. Det går alltid att byta =)



Mina fina knoppar kom med posten igår och jag blev så glad.. Hittade dem på blocket och de räckte precis till hela köket..

Har försökt (verkligen försökt) byta knoppar idag men det har jävlats nå så hemskt.. Skruvarna var för långa så jag har fått ta en avbitare och sakta sakta försöka få av skruvarna på rätt längd. Det har väl gått ganska bra, att få av dem alltså..

Att sedan kunna skruva på dem igen på knopparna och få dem rätt så att det inte blir snett var inte det lättaste. Måste komma på något nytt sätt att ta av dem..

2 av skruvarna gick till och med av inuti knoppen då jag skruvade dem så jag var inte glad idag.. Nya tag imorgon..

Fick upp några iaf..





På de stora garderoberna i köket satte jag stora turkosa knoppar..



Ska försöka hålla mig vaken en stund till. Tur att ungarna verkar lika trötta som jag, de är då så griniga och sura så.. Som jag =) Det får bli en tidig kväll..


Igår hade vi en myskväll, jag och barnen. Fredde jobbar eftermiddag så vi är solo..

Det blev rester till middag, Lasagne för tredje dagen i rad så ungarna var lagom less på det så vi tog chokladpudding och grädde till efterrätt MUMS FILLIBABBA!!! Lite mutor får man ta sig till ;)



Så här fin blir man av chokladpudding =)



Och så här upp i gasen =)

Ska se om ungarna har somnat än vid tvn.. Ska försöka slipa sen, om jag lyckas hålla mig vaken.. God natt på er =)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Snygga knoppar! Dom turkosa var grymma ju:)

2012-02-04 @ 16:39:15
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0