Trött



Hade en rolig dag igår.. Vi åkte till svärfar och köpte kakel igår men vi kom aldrig så långt att vi örjade sätta upp det.

Mamma och pappa kom på besök och sedan kom Therese och Tommy med barnen så det var full rulle här hela dagen igår.

Vi käkade gott och sedan så skickade vi iväg gubbarna för att joba lite. Fredrik skulle köra ett timmerlass och Tommy följde gladeligen med så vi hade tjejkväll igår, fast med barn då =)

Färgade håret på Therese och så sov vi ner ungarna. Tur man har många madrasser och sängar.

Jag tycker att barnen var så duktiga. Tim och Thyra har aldrig sovit här men somnade inom en timme. Sedan njöt jag och T av tystnaden och han med att se 3 hela filmer innan gubbarna kom tillbaka.

Jag kom i säng vid 3 imorse men blev väckt redan vid halv 9 imorse av morgonpigga Fredrik.. Men jag behövde nog gå upp..

Natten mot lördag kunde jag inte somna alls, somnade halv 5 på morgonen och Fredrik väckte mig 8. Då var jag TRÖTT!!!



Fast man är trött så var det värt det.. Hade en riktigt bra kväll =) Som alltid!!
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0