Arbetsledaren

Milton hade feber imorse då han steg upp så barnen fick stanna hemma idag från dagis.. Men de blev snabbt pigga igen och det har varit full rulle på dem hela dagen. Elliot har faktiskt varit den som varit lugnast idag och har hållit sig uppe och sett tv.

Min kära 5 åring utnämnde sig själv till arbetsledare och polischef så han började med att ge mig en böteslapp för att jag hade stökat ner igen efter att jag städade förra veckan men han var snäll och hjälpte mig att städa. Var bara det att jag plockat ur köksskåpen då vi slipade ovanför dem för att slippa ha slipdamm överallt.

Så vi plockade bara in allt igen i skåpen så var polischefen nöjd igen =)

Men därefter så gjorde han upp ett arbetschema för vad jag skulle göra idag och sa åt mig att det minsann var dags att börja tapetsera så det var ju bara att sätta igång..



Första våden på plats, som jag fasat för detta men det gick rätt bra. Fredde for på byn så då passade jag på. Det började gå åt helvete då han kom hem så då slutade jag...

Att tapetsera var inte så svårt, det var skärandet som var problemet för mig. Men det är inte ett så stort problem så att jag bryr mig om småskavanker.. Jag har ju aldrig tapetserat förr... Så jag är nöjd =)



Har klippt ut en våd till nu efter maten för jag tänkte att det kanske går lite bättre med mat i magen. Men jag måste ha hjälp så jag får vänta tills Fredde kommer in igen. Så besvärligt att tapetsera själv... Bara jag tar den lugnt ska det nog gå bra...





Jag och Fredde har med gemensamma krafter gjort klart Elliots stol också så nu är han väldigt glad =)



Vi har även fått upp knivmagneten som jag spraymålat rosa...

Sakta men säkert går det framåt i köket.. Jag har inte så mycket ork men jag gör lite då och då.. Det känns som om det är en miljon grejer på gång just nu i mitt liv..
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Asläcker tapet! Jag gillar igentligen inte gult, men den där var jätte snygg!

2012-04-01 @ 09:05:34
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0