Byslop...

Det är ett Junseleord som betyder att man ränner byn.. Alltså att man jämt är någon annanstanns än hemma..

Igår var jag och Elliot till Övik med bilen. Den har inte fungerat så bra så jag var tvungen att ta den till Skodaverkstan. Det gick fort, bara 2 timmar men det var svettiga 2 timmar. Man får sitta och vänta mitt bland alla de nya fina bilarna och Elliot vägrade sitta still. Han sprang runt som en galning runt bilarna och hittade ju även sparkbilar att köra runt med där... Smart tänkt av dem...

Tack och lov blev det inga skador på någonting.. Men jag var helt slut.. Moster kom och höll oss sällskap ett tag med och det var trevligt med en vuxen med sig för omväxlingens skull..

4000 kr fattigare åkte vi ner på stan för att hitta handskar åt Milton.

Hittade på Åhlens, de hade 20 % rabatt på reapriset så jag fick handskar för ett bra pris =)

Gick in på röda korset och blev en duk rikare





Det var så härliga färger i den så jag blev glad =)

Var ju även tvungen att springa upp på pingstkyrkans second hand affär för där hittar man alltid något. Det är så mycket grejer där och mycket riktigt!!!  Jag hittade något =)



En spegel. Jag som har letat så länge efter den perfekta spegeln, annorlunda och snygg.. Jag tyckte att den var lite dyr, 250 kr men det kan inte hjälpas.. Har man letat i föera år så får det kosta då man hittat den.. Se så söta små knoppar på sidan för halsband..



Tänkte ha den bredvid toadörren men den var 0,5 cm för bred för att ha där men jag tycker att den passade väldigt bra i vardagsrummet också =)

ÄNTLIGEN har jag en helkroppsspegel.. Det var några år sedan sist.. Nu kanske jag kan se hur jag ser ut innan jag går ut..
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0