Duktig

Jag har varit duktig idag och målat alla väggarna i köket. Målar för att inte spånskivorna ska suga upp allt tapetklister sedan då man ska tapetsera.. Har målarfärg överallt men det få jag väl ta.. Ska ta och måla taklisterna nu. Var tvungen att ta en liten paus och stoppa i oss lite mat.





Det är då väldigt vitt i köket just nu men det ska vi snart råda bot på.. Tapeterna SKA upp snart!!!!

Elliot har bråkat hela morgonen. Ju mer jag har målat desto bråkigare blev han men nu då jag tog en paus försvann de upp.. Skönt att det är dagis imorgon, jag orkar inte med Elliot då han är så här... Jag är helt slut..



Jag har en nästan lika fullbokad vecka denna vecka som förra.

Förrra veckan hade jag möten på måndag, tisdag, onsdag, torsdag, lördag och söndag. Igår såg det ut så här efter mötet. Alla karlar samlades och dregglade runt en motor ;)

Idag har jag lugnt i den form att jag inte måste åka någonstanns men jag måste ringa en massa samtal men imorgon börjar mötena igen.. Trött blir jag, har sovit hela helgen, minst 12 timmar per natt..

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0