En jäkla tur

Hade en jäkla tur igår att jag gick ner och bloggade. Alla andra sov u igårkväll så jag bloggade ett tag men medans jags att så tyckte jag att det knäppte lite då och då bakom mig och att det lät konstigt ibland. Efter ett tag så tänkte jag att jag måste ju iaf undersöka var ljuden kommer ifrån och då jag komme rin i köket känner jag att det luktar bränt plast..

Luktade mig fram i köket och hittade vattenkokaren påslagen utan vatten i som bara torrkörde.

Tur jag såg det då så det inte började brinna.. Skyndade att dra ur kontakten och kyla ner den med massor av kallvatten. Det bara fräste om den och ett stort ångmoln steg till taket.. Usch vad otäckt jag tyckte att det var.

Vågar inte riktigt använda mig av vattenkokaren nu, fast Fredde använde den imorse och det hade ju gått bra..

Har iaf tittat på lite vattenkokare på nätet och hittat några snygga =)






Jag skulle ju inte säga nej till elvispen heller..
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Men fy va otäckt!! :O vansinnig tur som sagt!

Jo hon har lite skumt utseende Kate, men det passar till känslan i bilderna..=)

2012-03-22 @ 08:39:09
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0