Funderar

Kan inte sova... Lägger jag mig inte samtidigt som barnen blir jag jätterastlös sedan och ligger vaken halva natten =(

Låg mest och funderade på nu om jag skulle blanda till tapetklistret men kom på att jag nog inte hinner tapetsera särskilt mycket imorgon. Och då kom jag på att jag skulle leta reda på en skänk till köket istället för den stora gamla radion som står där..

Jag tycker om radion men den tar en fruktansvärt massa plats till ingen nytta..



Jag skulle vilja ha något sådant här istället men jag har inte råd att lägga mellan 18000 och 30000 kr på en möbel. MEN så började jag fundera på om jag skulle kunna bygga en istället.

Jag sparade på mig alla gamla fönster från Gulsele och här hemma så fanns det gamla fönster lite var stanns så jag har mycket att välja på.. Kan det vara för svårt??? Då får jag ju som jag vill ha det, i de mått jag vill ha det..

Tar jag mig vatten över huvudet nu?? Hur börjar man??? Hur ska man göra stommen?? Många frågor få svar..
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0