gör inte mycket

Har inte gjort mycket idag. Fredrik och Milton åkte iväg till svärföräldrarna så jag och Elliot har varit solo idag.. Han är i värsta trotsåldern så han gör tvärt om vad jag säger till honom.. Provade att säga det motsatta vad jag menade men det gick han inte på heller..

Jag målade murstocken igår en första gång och det behövs flera gånger till.. Den var ju brun från början så det tar ganska mycket färg att täcka den..


Sitter framför datorn nu med en kopp the. Det blåser ute så att det knakar i hela huset. Satte igång en film åt ungarna och kastade ut Fredrik för att köra traktor så jag fick lugn och ro en stund, det behövde jag.,,
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Huu, en meter snö kvar? =S Här har vi vår iallafall på dagarna, temp ligger på över 10 strecket men nätterna är kalla =)

2012-03-12 @ 08:20:15
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0