Mycket att göra



Har haft mycket att göra de här dagarna, möten hit och dit och doktorsbesök och ja jag vet inte allt..

Har iaf mått så bra att jag orkat med att bjuda in kompisar på middag i helgen både på lördag och söndag men det känner på.. Orkar inte så mycket och blir helt slut..
 
Blev väldigt sent på torsdagskvällen med möten då så på fredagskvällen gick jag och barnen och la oss kl halv 8 så jag vaknade givetvis tidigt på lördagsmorgonen.

Jag och Milton tog oss frukost och så satte vi oss i sängarna nere i vardagsrummet och läste Kalle Anka tidningar och solen lyste på oss och det var så mysigt =)

Efter frukosten for Fredrik ut på en skotertur och jag höll på med nått i köket och ungarna blev så tysta så jag började undra ifall de hittat på något rackartyg men de hade bara hittat åt tidningarna om de satt försjunkna i..





Har bytt till mig ett klädskåp av Therese mot en överbliven garderob som jag hade så vi bar in den på Miltons rum på söndagen.

Så medans Elliot tog sovmorgon då så städade jag och Milton hans rum, vek tvätt och la in det i klädskåpet, flyttade in hans säng till Elliots rum och planerade hur han ille ha sin nya säng som vi ska bygga åt honom.



Miltons nya madrass ligger kvar. Vi ska bygga en sovalkov åt honom. En liten kojsäng med mycket förvaring =)



Men just nu får de dela rum. Elliot sover mest i vår säng ändå...


Flänger fram och tillbaka till stan var och varannan dag och var dit igår med till dr.. Jag har tur som har Therese som kan följa mig och ta över bilkörandet lite då och då =)





Sprang in på MM igår innan drbesöket och Therese började skratta åt mig.. Jag hittade ju såklart diskborstar som jag köpte i 4 härliga färger.. Jag skrattar åt Therese varje gång hon köper muffinsformar men jag är då inte bättre ;)

Ska till stan imorgon med men då är det Therese tur till Dr. Skönt att det är någon annan som också måste dit ibland..

Ikväll hade jag möte, imorgon är det möte, på torsdag är det möte, på lördag är det möte och på söndag med.. Blir trött bara jag tänker på det.. Måste lära mig att säga NEJ.. Men det är ju roligt med =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0