Nä nu stannar jag inne...

Var ut en sväng idag för att lämna tillbaka böcker till bibblan och jag höll på att blåsa iväg så nu stannar jag inne för resten av dagen..

Funderar på att elda lite för det känns lite småkyligt men det är väl för att man hör blåsten vina och gardinerna svajar i fönstren så det är dragit hus..

Känner mig väldigt lat idag. Jag och Fredde har suttit och gått igenom en stor hög med papper och jag känne rmig bara dum i huvudet då jag ska läsa juridiska termer, usch.. Fredde ska iaf åka till jobbet nu så då blir jag och ungarna ensamma igen..

Satt och funderade på om jag skulle måla murstocken en gång till idag så att det blir klart någon gång men är nere i en energisvacka.



Före



Efter första målningen.. vilken skillnad =) men det kommer nog krävas många lager till..

Svärfar var till oss idag ch hjälpte oss foga kaklet. Annars hade det nog aldrig blivit av.. TACK!!! Nu är det så fint =)



Jag valde en mellangrå färg på fogen för vit blir bara smutsgrå efter ett tag och det blir så ojämn färg, men jag är väldigt nöjd med resultatet =)



Jag bjussar på ett kort på kalvarna från vårt studiebesök i fredags :) Så söt...

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0