Skulle ha...

Skulle ha tapetserat idag men kom på en miljon småfix som måste göras först innan det går att tapetsera.. Sitter och tänker på dem nu men blev lat.. Kanske man ska ta och måla alla listerna nu medans alla sover?? Jag har ju lugn och ro iaf... hmmm...

Har gjort lite grann av småfixet idag och fick bra hjälp av Therese Tack tack =) städande av garderober mm.. köpte även tråd och lite sygrejer för jag skulle sätta upp nya gardiner idag men självklart är jag tvungen att sy om dem först så nu ligger det i att göra högen också.. Pust!! Det blir stopp för mig om jag känner att alla måsten hopar sig.. Det bara stannar för mig...

Är väl bäst att göra en lista och bara försöka beta av en grej åt gången



Vi har iaf satt upp horen på väggen. Det till vänster är från Fredriks morfar som gick bort ifjol och det till höger hittade vi ute i boden. Det har min morfars far skjutit någon gång slutet av 1800 talet början av 1900 talet.. Nä jag ahr faktist ingen aning när men jag tycker att det var så fult att det blev coolt ;)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

You cant go wrong with dead animals.. ;) :D

Ps. nu har vi vår på riktigt 16 grader å sol, sol soool! =)

2012-03-21 @ 08:22:25
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0