Sytt

En bekant hörde av sig före helgen och det var som om visste att jag behövde ha något att göra, något annat att tänka på. Hon behövde några klosskuddar till sitt barnbarn och undrade ifall jag kunde sy dem. Jag har gjort sådana till hennes andra barnbarn så det var jätteroligt att hon frågade igen =)

Tisdagen och onsdagen så satt jag och sydde och sydde.. Hade så jäkla ont i ryggen så jag kunde inte sitta så länge men jag han då klart iaf.. 

På tisdagen så klippte jag bara till allt och zickackade alla 36 rutorna. Sedan gick jag ut och lekte med barnen som då höll på att riva huset av tristess... 

På onsdagen sydde jag ihop alla rutor och stoppade dem och gjorde klart och jag blev jäkligt nöjd =)





Min bekant bor på en bondgård med kossor så jag lovade att åka dit med kuddarna om vi fick kolla på djuren så ikväll så ska vi åka dit på en liten utflykt =)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Therese

Vart ju jätte bra både med spegeln å klossarna ;)

Saknar dej!

2012-03-09 @ 10:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0