Glömsk morsa

Torsdagen efter att jag kommit hem från England så hade dagis stängt för planering vilket jag hade glömt bort såklart så jag hade även glömt att ordna barnvakt åt Elliot så han fick vara med mig och Micke på jobbet istället.
 
 
Det började ju regna på eftermiddagen men han fick låna Maries regnrock och det funkade ju perfekt.
 
 
Elliot var så duktig hela dagen. Hjälpte oss med minneslunden och gräva upp de fula buskarna som omgärdade sittplatsen och gjorde snyggt efteråt. Han jobbade på bra hela dagen.
 
Fick köra lite traktor också men blev arg på mig då jag försökte styra. Man vill ju inte hamna i diket eller meja ner begravningskapellet.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0