Hittar ingenting

Har haft en underbar vecka med systeryster i England, har shoppat som en galning och besökt en massa museum, tittat på konst, sett på teater och gått på The Phantom of the opera vilket var underbart vackert. Skulle gärna se den igen.
 
 
Skulle gärna ha visat allt som jag köpt men de grejerna skickade jag i ett paket hem till mig själv och de har inte kommit än, kanske i slutet av veckan,
 
 
Glömde ju kameran hemma också så Elin har de flesta fotona och jag hittar inte telefonkablen så jag kan föra över de få jag har heller..  Så jäkla typiskt.
 
Skulle sy idag men hittade inte trådrullen så det sket sig också. Är helt vimsig. Behöver nog semester efter semestern ;)
 
Fredrik ligger hemma nu på veckorna så det är skönt att ha lite avlastning iaf.. Återkommer =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0