Pysselsugen

Såg så mycket i England som jag kände att jag kunde göra själv så jag kom hem med ett ton med ideér. Har påbörjat lite av dem och har sytt ett par ugglekuddar och en elefantkudde åt barnen
 
 
Första ugglan klar, insåg då jag var klar att det blev lite fö mycket mönster och färg.. kroppen kan nog vara lite lugnare i mönster.
 
 
Men MIlton tyckte då om den tack och lov =)
 
 
Elliots uggla blev bättre. Här på bilden ostoppad.
 
 
Julklapp till lilla Nicole.
 
 
Har även försökt tackla stöket i vardagsrummet. Har fått undan en hel del men tyvärr så hamnade en del i köket istället.  Måste gå ut med det.
 
Det är kvällens pyssel. Att bära ut alla grejer. Ska städqa idag för imorgon kommer mina mysungar Tim och Thyra hit för att sova över. ska skämma bort dem alla 4 imorgon så de aldrig vill åka hem ;)
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Therese

Ingen fara du får låna dem hur länge du vill ;)

2012-09-27 @ 16:34:13
URL: http://theretro.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0