Pysslat på hemma

Finns hur mycket som helst att göra hemma men jag väljer att göra det som är mest onödigt enligt Fredde.. Men för mig är det viktigt.. Kan inte förklara varför men jag bara MÅSTE göra något åt rönnarna.
 
 
 
Som ni ser så är mitt växthus lite väl inväst, men nu efter att ha tagit bort en hel del grenar så börjar det ljusna där inne.. Nu kommer det nog att växa bättre nästa år.
 
 
 
Även Rönnen på framsidan var vildvuxen så den fick sig lite frisering också.
 
 
 
Det blev så ljust och fint.
 
Jag har sytt en massa också. Behövde ett till brickband så då sydde jag ett.
 
 
 
Upphängningen fick bli från ett gammalt skärp
 
 
 
 
 
Milton fick sig en lite elefant också som han döpte till Aron. Den följer med lite överallt nu. Roligt attd e tycker om grejerna som jag gör till dem.
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Blev riktigt bra när du klippte ner rönnen. Den var ju galet vildvuxen! Skit i Fredrik. Klart att allt man gör i ett hem är av stor vikt!:)

2012-10-04 @ 10:56:12
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0