Spännande

Hittade äntligen kabeln till telefonen, eller ja jag hittade Freddes och den passade. Jag förlägger min datakabel till telefonen hela tiden, så typskt mig.
 
Fick paketet från England idag också så nu har jag fotat alla grejerna som jag skickade till mig själv fast det får ni se sen.
 
Det jag vill visa idag är mycket mer spännande. Igår såg jag en varg på vår gård och det är VÄLDIGT ovanligt här uppe. Jag hade konstakt med en rovdjursspårare här och han säger att det troligtvis rör sig om en enda hona som verkar ha bosatt sig här i området. Troligtvis är det honan som de har pratat så mycket om på nyheterna, som de har flyttat 3 gånger. Det var verkligen spännande och jag han till och med dra upp mobilen och ta ett suddigt kort.
 
 
 
Tyvärr han jag inte ta kortet förrän hon hade sprungit en bit längre bort, man ska jämt ha med sig paparazzi kameran =/
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0