Jag har varit produktiv

I helgen sydde jag 3 stycken förkläden till Wild west cruisers. Jag fick godkänt av gubbarna igår så jag ska fortsätta med produktionen. =)
 
 
 
Jag gjorde 2 hela förkläden till matserveringen och 1 "halvt" förkläde till barpersonalen på midsommar. Premiären för förklädena blir på Wild west cruisers öppet hus den 4 maj. 
 
"MAMMA DU FÅR SPARKEN"
 
Det fick jag höra från Elliot idag. Jag frågade vad han menade då.
Elliot: "Jo du får sparken"
Jag: "Från vadå?"
Elliot: "som mamma"
Jag:" Men varför då?"
Elliot:" Du bara syr och syr"
 
 
 
 
Efter att ha tagit paus i sömnaden och byggt en stor koja inne i vardagsrummet så fick jag tillbaka jobbet.
 
Det jag har sytt idag är en väska och en kjol.
 
 
 
Jag blev väldigt nöjd med väskan, måste vara en av de bästa jag gjort =)
 
 
Kjolen gjorde jag av min favoritklänning. Jag känner mig inte helt bekväm med klänning så jag gjorde kjol av underdelen och ska försök rädda överdelen också och göra en blus.
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin Nordlander

Va du är duktig!;-D

2013-04-15 @ 11:29:48
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0