Mer presenter

Idag kom det ännu en fin present i brevlådan från syster.
 
 
Det var en stor uggla som man stryker på tyg. Jättefin.. TACK =)
 
 
 
 
 
Mamma har även gjort en liten sköldpadda till mig. De är ett fodral runt mitt måttband. Hur snygg som helst. TACK igen..
 
Idag tog mormor barnen en stund så att jag kunde åka på byn i lugn och ro. Passade på att gå in på röda korset för att se om de hade fått in något nytt som tilltalade mig och de hade de =)
 
 
2 stolsdynor..
 
 
En stor Almedals duk..
 
 
och ett spel till supernintendo. Allt kostade 21 kr. De ni!!!
 
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Therese

Å, vilken söt sköldpadda. Man kanske får önska sig
en sån ;)

Svar: Ja att den var söt =)
Anna-Karin

2013-04-02 @ 17:51:31
URL: http://theretro.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0