Idag har jag varit duktig..

Hela veckan har jag tänkt att jag skulle ta itu med bron men jag har varit helt slut och bara legat då jag kommit hem.
 
Men idag så hade mormor gjort mat åt oss så energin fanns fortfarande kvar så jag tog mig äntligen i kragen..
 
 
Gubben hade ju varit så duktig och satt in fönstren medans jag och barnen var borta. Jag säger det jämt, jag ska åka bort oftare för Fredde jobbar som satan hemma då..
 
 
Såga, såga, såga....
 
 
Dags att måla om och byta ut vindskivor och en och en annan bräda, men blommorna är fina.. =)
 
 
Så, nu har jag fått dit första raden med bräder. Nu ska de bara målas innan jag sätter dit ytterfodren och målar dem.
 
Använde mig av de gamla brädorna.. Det är bra att återvinna..  
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin Nordlander

Va duktig du är! Ser fint ut! Blir nästan lite avundsjuk, ser skitkul ut:-D

2013-08-09 @ 01:37:53
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0