Handelsboa har öppet idag 11-13

Idag ska jag ha öppet på handelsboa (gamla grillen bakom banken i Junsele) några timmar.. (11-13) men idag får jag stå själv. Therese jobbar nämligen och så fick jag 4 ungar på köpet då gubbarna bestämde sig för att åka iväg och köpa julklappar, visserligen till mig och Therese så de är snabbt förlåtna men ändå...
 
Jag har redan kastat ut ungarna och dagen har inte ens startat. Tur att det är en mild vinter.. -4 grader den 14 december och ingen snö över huvud taget =(
 
 
 
Så här såg jag ut då vi hade öppet på julmarknaden.. Min nya klänning från Ellos är så skön. 80 kr gav jag för den. Rena fyndet...
 
 
Therese var så här färgglad och fin under julmarknaden. Jag kommer att sakna Therese idag när vi har öppet men jag har 4 busfrön med mig så jag får nog fullt upp..
 
 

 
Mina väskor som jag sytt..  150 kr
 
 
Tapetbitar av 60-70 tals tapeter samt nya i retrostuk.. 30 kr styck.
 

Närmast en väska som jag gjort samt grytunderlägg gjord av vinkorkar, ljuslyktor av gamla glasburkar och pimpade lampor. Allt har jag gjort..
 
 
De här snygga tavlorna finns att köpa också..
 
Så välkommen in idag mellan 11-13 och passa på att handla lite julklappar.. Bara 10 dagar kvar..
 
Vi har ju även smycken, möbler, ljus, dukar, gardiner tjocksockar och mycket annat..
 
VÄLKOMMEN IN!!
 
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Fan va cool du ser ut syrran!:-D Oooooh, eran butik alltså... dräggel!

2013-12-15 @ 07:12:04
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0