Julklappspyssel

De senaste dagarna har det inte blivit pysslat något till Handelsboa utan jag har suttit och tillverkat dockskåpsmöbler som Tim och Thyra ska få i julklapp. De har fått en stort och härligt dockskåp som tyvärr står och gapar lite tomt just nu så jag har tillverkat lite möbler med hjälp av Fredde.
 
 
Diskbänk Elliot försöker öppna lådorna men det är bara fejk. Det är ett helt stycke trä som jag bara har karvat och snickrat lite på och målat så att det ska se ut som ett kök.. Jag blev då väldigt nöjd =)
 
 
Elliot måste bara prova alla knoppar (pärlor som jag limmat och spikat fast)
 
 
Fredde tillverkade stolarna och jag bordet och så har jag slipat och målat..
 

En liten säng blev det också, givetvis följer madrass, täcke och kuddar med =)
 
 
Pysselrummet har blivit en snickarbod för tillfället..
 

Spån överallt...
 
 

Nu när jag ser bilderna kom jag på att de behöver överskåp och en Micro också.. Det måste jag göra =)
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0