Nu har jag varit duktig..

I helgen blev det fart på mig och jag fick en massa gjort. Milton sov hemma hos Therese och Tommy så vi hade ju bara Elliot hemma så då kunde jag och Fredrik arbeta ostört.
 
Eller Fredde arbetade inget egentligen. Jag sa vad jag behövde och han berättade vad det fanns..
 
Vi har ett rum i huset som är jättestort och som jag kallar katastrofrummet.. Det är som ett gigantiskt förråd och där hamnar mycket bara för att.. Nu var det väldigt kaos där inne och man var tvungen att klättra över berg av grejer för att ta sig till frysboxen.
Men nu är det fint igen =)
 
Mamma fick en massa hyllor av sitt jobb som de tog hit och jag tömde rummet på grejer och monterade dem ihop hyllorna på lördagen. Sedan var det bara att sortera alla grejer så nu är det ordning och reda där uppe.
 
 
Jag blev så himla nöjd, Hyllorna var perfekta.. Jag vill bara visa alla som kommer på besök =)
 
 
Bakom den lilla dörren döljer sig ett rum till som är kallskrubb. Gjorde iordning där inne också med Elfaförvaring
 
 
Fredriks jakthörna fick sig ett lyft också med nya hyllor och mer förvaring.
 
 

Jag hittade hyllplanen ute i ladugården så allt är återbruk. Perfekt =) Enda jag betalat för är 6 stycken konsoller.
 
Jag var helst slut på lördagen. När jag äntligen trodde att jag var klar så möttes jag av denna synen i hallen.. Hade glömt ta in hälften av grejerna igen. Men det fick plats.
 
 
 
 
Hyllorna ovanför frysboxen och vapenskåpet satte jag upp på söndan. Jag var helt slut på lördagskvällen men lyckades hålla mig vaken och hade det trevligt tillsammans med Therese och Tommy.
 
Jag och Therese hittade cernitlera och gjorde smycken till dreadsen.. VÄLDIGT unika och speciella.. Man kan ju inte säga att någon annan har likadana = )
 
 
 
 
Ja jag måste virka om dreadsen, jag vet... Ska höra om Andrea har tid någon dag..
 
N' nu ska jag nog sova, det har ju hunnit bli nyårsafton redan.. Gott nytt år =)
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Mamma

Jag fick hyllorna på jobbet inte från Släktforskarföreningen.

2014-01-01 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0