Sundsvall

Var till Sundsvall i lördags med mamma och pappa.. Det var så skönt att komma bort så jag gick mest och njöt.. Surrade på med mamma och pappa så de har nog skavsår i öronen hehehhe =)
 
Köpte lite julklappar och hittade äntligen en julklapp till Fredde men han lyckades ju se texten genom presentpappret då jag kom hem och påpekade att den grejen hade han ju.. som vanligt så kom jag ihåg fel vad han hade sagt åt mig.. Nåja det är 30 dagars öppet köp så jag får väl byta =(
 
Jag och mamma höll på att surra om att åka till Sundsvall och gå på lite loppisar nästa gång =)
 
 
Jag skulle köpa underkläder och pyjamas i Sundsvall men hittade endast en BH.. Denna klänning beställde jag på Ellos.. =) Blev helt chockad då jag såg det här fotot på mig.. Vad kilona smyger sig på =(
 
Förra veckan var Thyra med mig en stund på tisdagen, onsdagen och så hela torsdagen och fredagen. Vi bakade och städade och Elliot och Thyra klädde julgranen med alla kulor som de hittade.. Den blev fin =)
 
Nu väntar jag på att arbetsförmedlingen ska ringa så man får uppdatera sin handlingsplan. Är så jobbigt men jag har då sökt en massa jobb iaf.. =/
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0