Det verkar aldrig ta slut

I fredags så vaknade alla och mådde bra i magen, Milton och Elliot var förkylda men det kändes som en bagatell jämfört med magsjukan. Jag andades ut och gav alla frukost. Efter frukost så sprang Elliot och Milton på toa som galningar. Magsjukan tillbaka. Och uppe på de så fick Milton feber också.
 
Det blev en väldigt lugn hemmadag igen. De sov dåligt också och givetvis sov de i min säng så jag sov dåligt med.
 
Men imorse så var de båda två pigga förutom att de är hesa men det har varit full rulle idag.
 
Barnen har lekt, Fredde har kört traktor och jag har städat pysselrummet. Åkte på ica och hämtade banankartonger och packade ner loppisgrejer och saker som jag ska ha ute på bron sen.
 
Jag tror att jag bar ut 10 lådor allt som allt så jag har då fått motion idag. Ska lägga ut bilder sen..
 
Ni som kollar på vilket klockslag jag lägger ut inläggen på kanske märker att jag är uppe fast kl är över 12, jag kunde inte sova. Jag gick ner igen och satte mig framför symaskinen. Jag har sytt kanaler i 4 gardinlängder, lagat kläder, sängkläder, kuddar, gjort shorts av byxor och skrivit lite listor. Jag fick mycket gjort ikväll men jag känner att det är dax att gå och sova nu.
 
Ska lägga upp lite bilder imorgon. =)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Therese

Vist är de skönt då man får tömma lite :)
Städade barnens rum i går två soppåsar och två bananlådor
Mindresaker på deras rum vart de ;)
Ibland får man mer gjort på kvällarna då man inte kan sova :)
Krya på er nu! Verkar bara gå runt runt allt nu. Gubben har feber jätte ont i halsen och hosta :( man är ganska less nu....

2013-02-17 @ 08:59:10
URL: http://theretro.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0