En till dag i sängen

Hade tänkt göra lite grann idag men har inte orkat ta mig upp ur sängen än efter städningen hos hönsen. Magen är fortfarande upp och ner så jag passar på att läsa ikapp mig på alla bloggar som jag följer (ca 60 stycken)  men det hade inte hänt mycket..
 
Kollade in tradera men jag var inte på humör så jag gav mig in på favoritsidan etsy för att titta lite där.
 
Skrev in sökordet SWEDEN och hittade massor av roligt..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag tycker verkligen om örhängena. Jag har en hel burk med gamla mynt. Skulle vara roligt att få använda dem till något.
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Älskart! Och jag är inte ens patriotisk. Uppenbarligen..

2013-02-16 @ 01:39:04
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0