Etsy

Etsy igen.. Jag kan inte slta titta där när jag har gått in. Finns så mycket...
 
Nu har jag tittat på att återanvända saker, trä och andra grejer som vissa endast ser som skräp men som jag och många andra ser som användbara saker..
 
Njut och inspireras
 
 
Dörr som fått nytt liv
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gamla tråkiga böcker kan få nytt liv, finns alltid i överflöd på varje loppis till billig peng.
 
 
 
Varför inte använda krattan till något annat??
 
 
Skedar
 
 
 
 
Gamla tshirts och klänningar som enkelt fått nytt liv.
 
 
 
Kabelrullar ser man ju lite varstanns
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Återvinn gamla brädor och bygg ett vackert bord...
 
 
 
 
Tänkte på dig syster =)
 
 
Ramar blir snygga i en enhetlig färg
 
 
Snygga skålar blir till lampor
 
 
Snickra ett hjärta till din älskling på alla hjärtans dag imorgon, bäst att sätta igång!!
 
 
Eller tillverka ett bord till musikälskaren
 
 
Jag önskar att jag hade ett arbetsutrymme ute i ladugården och verktygen och kunskapen att bygga egna möbler. Jag har så många ideér, de vill ut i verkligheten också..
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Jag älskar typ allt där!

2013-02-16 @ 01:34:49
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0