Jag känner mig ensamen

Jag försöker få så mycket ensamtid som möjligt och idag fick jag det då Milton var på skolan och Elliot dumpade mig för mormor. Men jag har varit så rastlös och kännt mig ensam idag. Milton kom hem från skolan och gick direkt till mormor han med.
 
Var äver för en stund sedan för att höra om inte någon ville umgås med mig: NEJ!!! fick jag till svar.. Till och med Dixie flyttar över till mormor. Hon är ju smart, hon följer barnen för då vet hon att de tappar mat..
 
Det är bara jag och Doris då... what to do what to do???
 
Har spraymålat ramarna så det stinker i hela huset. försöker vädra innan Fredde kommer. Han kommer att bli galen.....
 
 
Jag fick ju lite tidningar förra veckan då jag låg sjuk men jag har ingen ro i kroppen att sitta ner och läsa.. Till och med att sitta vid datorn känns jobbigt.. har städat hela nedervåningen nu. Kanske ska börja uppe då..
 
Jag kanske ska sätta mig och titta på tvättmaskinen. Håller på att färga fula handdukar lila.. =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0