Ligger hemma sjuk

Å då menar jag sjuk. Den här gången platsar på min topp 5 lista över värsta gångerna jag varit sjuk..
 
Fast jag kommer bara på 4 gånger som jag varit riktigt dålig.
 
1: När jag fick Milton. Ja jag mådde ju inte så här dåligt då men jag hade ont och höll ju nära på att dö men jag var mest medvetslös så den här gången var värre.
 
2: När jag fick mjölkstockning.. Fyfan säger jag bara,, vilken feber jag hade då.. Ont överallt och frusen
 
3: De två dagarna i fjol som jag hade feber och fick en infektion i foten. Kommer inte ihåg något från de två dagarna förutom att jag emellanåt hörde hur mormor rörde sig inne i huset och tog hand om pojkarna.
 
4: Igår var värsta dagen. Halv 8 på morgonen så vred det sg om i magen och jag har legat sedan dess.. Förbannade jävla magsjuka och feber på det. Har haft så fruktansvärt ont så jag har bett Fredde skjuta mig.
 
Elliot började klaga på eftermiddagen om ont i magen och kröp ner i sängen med mig för att sova bort det som han sa.. Sedan sätter han sig upp och spyr ner hela sängen, inklusive Freddes täcke.
 
Fick ringa in till mormor och be henne ta hand om hönorna vilket hon gjorde också och då Fredde kom hem från jobbet hittade han henne i köket, städandes.. Snälla söta mormor. Milton mår hur bra som helst så mormor hade varit ut och hämtat ägg i hönshuset och gjort pannkaka till Milton medans vi var dåliga uppe.
 
Nu äntligen på eftermiddagen dagen efter börjar jag känna mig lite piggare. har fått i mig att dricka och ätit ett äpple utan att behöva springa på toa.
 
tack vare snälla svärfar så har vi fått hem lite immodium och coca cola och blåbärssoppa. Fredde var så underbar igår och tog hand om oss men han blev dålig inatt och ligger helt utslagen nu. Nu får jag ta hand om honom istället.. Är helt matt och darrig men är på bättringsvägen
 
 
Tur man fick lite härlig läsning i brevlådan igår =)
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0