Man är ju inte så smart

Nu ligger jag igen.. Man är ju inte å smart alltid.. Tyckte att jag mådde bättre idag så jag gav mig ut och städade hos hönorna. Har inte städat där på bra länge på grund av kylan så det var en hel del.
 
Skulle kanske inte ha gjort det eftersom jag endast har ätit en pirog (middagen igår) ett äpple och 2 mackor sedan i söndags. Inte så mycket energi med andra ord.
 
Höll på att svimma flera gånger och i duschen efteråt fick jag världens yrselanfall ochd et kändes som om jag inte kunde andas.. Otäckt som fasen.
 
Men det var det nästan värt. Hönorna blev så lyckliga. Ni skulle ha sett dem. Å vad de rullade och hade sig i det nya spånet. Det var efterlängtat. Man blir så lycklig av dem. Förutom att en av tupparna är taskig mot den lilla fina dvärgtuppen. Ska ta bort dem bägge två men väntar några dagar, kanske imorgon så vi får en god alla hjärtans dag middag =)
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0