Önskar mig

Något som jag verkligen har önskat mig är antingen nya hela lådor till min egen kryddhylla som jag har men som de fatts hur många lådor som helst till eller så skulle jag vilja ha en ny.
 
De här fina hittade jag på nätet..
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Mikaela. Ensamstående renoverande tvåbarnsmamma

Oh, sån där med glasburkar (med röda lock) har jag i huset :) Dock bara enradig och med annan färg på locket :) Ska spara och måla om den :)

Men en komisk grej som jag tänkt skriva till dig flera gånger om är att det finns två saker i huset som jag tänker på dig varje gång jag ser dom! Slår aldrig fel. En knallorange plasttaklampa av mindre modell med nåt sorts glas i mitten och en grön trä grej, vet inte vad det är riktigt faktiskt. Men dig tänker jag på när jag ser dom haha!

Svar: hehee.. finns vissa saker som man förknippar med vissa människor =) ta vara på dyrgriparna =)
Anna-Karin

2013-03-11 @ 22:22:09
URL: http://mikaelacecilia.wordpress.com
Postat av: Mikaela. Ensamstående renoverande tvåbarnsmamma

Haha ja man gör ju det!
Nja, dom där två grejerna är inte riktigt min stil så dom kommer jag nog inte ha kvar :-) ja kommer nog få öppna en loppis på gården med alla saker som finns där :-) haha.

Svar: skicka en bild till mig, kanske något som jag kan köpa av dig =)
Anna-Karin

2013-03-12 @ 16:12:16
URL: http://mikaelacecilia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0