Produktiv dag

Eller jag vet inte egentligen. Milton var dålig i magen imorse så jag har haft honom och Elliot hemma hela dagen. Han var inte sjuk igen som jag trodde utan det var nog all glass, skorpor, kakor, nyponsoppa som mormor gav barnen igår som gjorde hans mage upprörd.
 
Barnen har varit bedrövliga idag, de är så less på att sitta hemma med mamma och har bara bråkat och grinat och käftat emot. Jag höll på att bli tokig.
 
Satte mig framför tvn ett tag innan det började krypa i kroppen.
 
 
Jag ramade in ungarnas skol och dagisfoto
 
 
Fortsatte måla ramar men färgen tog slut så nu får jag vänta ett bra tag tills jag får tag i mer färg.
 
 
Testade att göra lite pom pom, det var så roligt. ska leta åt mer silkespapper och göra fler =)
 
 
Löste problemet med att förvara de här fina lampskärmarna, använde mig av taket =) 
 
 
Klädde om lampskärmen som blivit solblekt
 
 
Klädde om min lilla docka
 
 
 
Slipade ryggpinnarna, den längst ner är oslipad så det blev en jäkla skillnad
 
 
 
 
Började att fixa iordning stolarna som jag fick av en snäll farbror här på byn, jag räddade 3 stycken från att bli kastade på tippen. Det finns så många snälla människor.
 
Jag har slipat den första stolen och tagit lös sitsen. Ska ta och leta fram ett snyggt tyg till stolarna imorgon =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0