Rena rama stormen

Vi har haft flera dagar med strålande sol och 5 plus ute, rena aprilvädret. Men idag började det blåsa och för minuter sedan spöregnade det och nu så tokblåser det och det bara vräker ner snö.. SÅ konstigt väder..

Skönt att sitta inne, trots att man har feber idag med. 5 dagar nu, lite less alltså men jag mår bättre. Jag sov bättre inatt fast jag har vaknat flera gånger av att jag sitter upp och tokhostar.

Fredrik har också feber än och Elliot hade 40,5 igårkväll. Han hade 39 imorse men fick alvedon och är nu hur pigg som helst.

Har haft sån tur att man har mormor. Värsta krutgumman som Madde (Freddes syster) sa. Hon har klarat sig från magsjukan vi hade och nu förkylningen fast hon kommer in varje dag och kollar till oss. Igår kom hon med fiskgratäng gjord på lax med nykokta potatisar och idag och kom hit med fläskpannkaka. VÄRLDENS BÄSTA MORMOR!!!!

Vad skulle jag göra utan henne??



Hon förtjänar alla blommor i världen..
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Ja våran mormor är en grym mormor!;-D

2013-03-03 @ 10:18:51
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0