Loppisfynd

Jag lovade ju bilder på mina loppisfynd som jag gjorde på loppisrundan tillsammans med Therese och mamma.. Här kommer de =)
 
 
Stor plåtlåda från bästa Anette som har öppet hela sommaren på sin loppis.
 
 
2 solsängar 20 kr styck, barnstolen 10 kr även dessa hos Anette
 
 
 
En stor härligt blå ugglevas för 20 kr. Upp och ner på bilden för jag har diskat den

 
Ny vägglampa till trappen
 

Kylväska som jag köpt på tradera =)
 
 
 
Ljusstakar
 

Campingbord i samma färg som Javelin.. Perfekt! Även en picknicväska full med alla picknicgrejer man behöver, helt oanvänd
 

Hittade denna lampa hängandes i taket på Lions loppis i Nyland och övertalade dem att sälja den till mig för 100 kr =)
 

Små ugglor till min ugglesamling
 
 
Den röda kupan och den lilla älgen är nya
 
 
Hittade en till tuttlisa. Letar gubbar till dem men det är svårt att hitta, har letat över ett år.
 

Det fick följa med en snygg stolsmadrass hem för 5 kr.
 

Stolsdyna 5 kr.
 

Ny läslampa till vardagsrummet uppe. Satte upp den på en gång efter att jag målat om lampskärmen i knallgult.. Skitsnyggt!!!!
 

Fårfäll i härlig färg
 

2 fotpallar i 70 talstyg
 

Den konstiga vasen i mitten är ny..
 

Helgens fynd, golvlampa för 50 kr.
 
 
Uppstoppad fågel
 

ishink hittade jag också men den sålde jag vidare igår på loppisnatta. Den passade inte in hos mig.
 
 
 
Tyger, gardiner, knappar och massor av dragkedjor fick följa med hem också
 
 

Bricka och roligt rivjärn
 

Lampskärm

Hittade en liten glaselefant
 

och ugglan längst till höger
 

Fyndade en fin cape för 30 kr som jag först var lite skeptisk till men som jag nu älskar. Har beställt lite tyg på etsy och nya snygga knappar som jag ska pimpa den lite med.. I mitt sinne blir det skitsnyggt.
 
 
Fyndade en fotpall till också som jag klätt om i uggletyget som jag fick av syster då jag fyllde år.
 
 
 
Det var mina loppisfynd det. Vi hade en otroligt rolig dag och jättefint väder. Tyvärr drog vi runt på en släpvagn som tyvärr inte fylldes alls..
 
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin Nordlander

LAMPANVARASSNYGGDENVILLJAGHAAAA! Och vasen var skitsnygg med! Önskar jag kunde varit med... jag gillar eran husvagn nu. Den vart grym!

2013-07-24 @ 11:10:28
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0